Після активації гарантії на сторінці
Звертаємо увагу, що гарантійне та платне сервісне обслуговування в нашому сервіскому центрі здійснюється виключно для продукції, яка придбана у офіційного дистриб`ютора або його авторизованих дилерів. Ідентифікація роботів-пилосмоків здійснюється на підставі їх серійних номерів. Роботи-пилосмоки, що не пройшли перевірку за серійним номером, радимо здавати на сервісне обслуговування в місце купівлі.
Щоб здати робота в наш сервісний центр необхідно надати: заповнений гарантійний талон, робот-пилосмок. Терміни та обсяги виконуємих робіт - у відповідності до законодавства України. У разі, якщо сервісною політикою виробника передбачено розширення прав покупця відносно місцевого законодавства, то в частині розширення прав застосовується політика виробника.
Перед зверненням в сервісний центр, радимо ознайомитись із поширеними запитаннями щодо роботи роботів-пилосмоків